Klachtenbeleid

Klachtenbeleid De Hondsberg
Bij observatiecentrum De Hondsberg komen mensen op de eerste plaats. We vinden het belangrijk dat jeugdigen, ouders en professionals tevreden zijn over onze hulpverlening én dat onze medewerkers prettig kunnen werken.

Ondanks alle goede bedoelingen kan het gebeuren dat een jeugdige, ouder, professional of medewerker ontevreden is over de gang van zaken bij observatiecentrum De Hondsberg. Het is belangrijk om hier op een juiste manier aandacht aan te besteden.

We vragen cliënten, hun familie of wettelijke vertegenwoordigers en onze medewerkers dan ook om het te melden als zaken anders hadden moeten of kunnen verlopen. Elke klacht kan een kans zijn om onze aanpak en dienstverlening te verbeteren.

Daarom heeft observatiecentrum De Hondsberg klachtenregelingen voor cliënten én medewerkers. Wilt u meer weten over de klachtregelingen van Koraal Groep, de cliëntvertrouwenspersoon of medewerkersvertrouwenspersoon van observatiecentrum De Hondsberg? Klik dan op de onderstaande links:

 Brochure cliëntvertrouwenspersoon
 Brochure klachtenregeling jeugdigen en ouders
 Brochure klachtenregeling medewerkers

Deel deze pagina op