Kwaliteitsbeleid

Kwaliteitsbeleid De Hondsberg
Voor observatiecentrum De Hondsberg is kwaliteit de bekwaamheid om aan de behoeften en verwachtingen van de jeugdigen, ouders en professionals te voldoen.

Kwaliteit is geen toeval, maar een bewuste keuze. We werken voortdurend aan het op peil houden van het kwaliteitsniveau dat de jeugdige, ouders en professionals van ons mogen verwachten. Dit doen wij onder andere door het behalen én behouden van het ISO 9001:2015 certificaat, de klachtenregeling en het meten van de cliënttevredenheid.
 
Door het behalen van het ISO 9001:2015 certificaat betekent het dat observatiecentrum De Hondsberg:

  • de klant principieel centraal stelt
  • voortdurend werkt aan verbetering van de zorg- en dienstverlening
  • de zaken intern goed op orde heeft
  • een betrouwbaar ingerichte bedrijfsvoering heeft

Jaarlijks wordt getoetst of de kwaliteit van observatiecentrum De Hondsberg nog op peil is aan de hand van de kwaliteitseisen.

Deel deze pagina op