Tevredenheid

Tevredenheid De Hondsberg
Wij willen graag weten hoe de jeugdige het op observatiecentrum De Hondsberg vindt en welke punten wij kunnen verbeteren.

Daarom meet observatiecentrum De Hondsberg elk half jaar de tevredenheid van de cliënten met behulp van MijnMening! Hierdoor is er continu aandacht voor de tevredenheid van onze cliënten. De MijnMening! methodiek is opgenomen in de waaier cliëntervaringsinstrumenten (pijler 2B) van de VGN.  

Tevredenheid

Jeugdigen polikliniek 9.4
Professionals polikliniek 8.6
Jeugdigen intramuraal   7.4
Professionals intramuraal   8.3



  
 
 

Oudertevredenheid
Wij willen graag weten hoe ouders de zorg van observatiecentrum De Hondsberg ervaren en welke punten wij kunnen verbeteren. Daarom meet observatiecentrum De Hondsberg elk half jaar de tevredenheid van de ouders met behulp van MijnMening! Hierdoor is er continu aandacht voor de tevredenheid van ouders

Ouders gaven De Hondsberg in 2015 gemiddeld een 7,9. Lees de infographic voor de uitkomsten van het hele tevredenheidsonderzoek.

Deel deze pagina op