Koraal publiceert Kwaliteitsrapport 2017 | 04-06-2018

Bij Koraal werken we voor mensen met complexe zorg- en ondersteuningsvragen. Dat stelt eisen aan ons als organisatie. Het vraagt allereerst om kennis van zaken en professionaliteit, maar ook om een goed kwaliteits- en veiligheidsbeleid. Hoe we hier dagelijks vorm aan geven, kunt u lezen in het Kwaliteitsrapport 2017.

In het rapport vertellen we meer over hoe we kwaliteit en veiligheid binnen onze organisatie borgen. Over hoe kwaliteit binnen Koraal verre van een papieren systeem is, maar juist ondersteunend aan de dagelijkse praktijk. Zowel op onze scholen als in de woningen en ruimten waar cliënten en medewerkers wonen, werken en verblijven.

Elke dag voeren we het gesprek in de driehoek cliënt/leerling – ouder – medewerker. Het helpt ons om onze ondersteuning, zorg en onderwijs voortdurend te verbeteren, zodat deze nauw blijven aansluiten bij wat cliënten, leerlingen en hun ouders van ons vragen. Met dat ene belangrijke doel: dat cliënten en leerlingen bij Koraal die ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om volop en op hun eigen manier aan de samenleving te kunnen meedoen!

Klik hier om het Kwaliteitsrapport 2017 te bekijken….

Deel deze pagina op